Yumoş Ayıcıkları Gimel'den!
Bu seneki Yumoş etkinliğinin sevimli ayıcıkları yine Gimel’den ! Bu yüzleri gülümseten etkinlikte bizim de payımız olmasından dolayı çok mutluyuz.
Kısa vadede satış amacı gütmeden samimiyetin ön planda olduğu reklam kampanyalarına yer veren markalar tüketiciye her zaman daha yakın duruyor.
Son zamanlarda tüketiciler için o kadar fazla alternatif var ki satın alma kararı verirken artık duygular çok daha etkin rol oynar hale geldi. Bu sebeple markalar, tüketicileri ile güçlü duygusal bağlar kurmaya özen gösteriyorlar. Bu çok da yeni bir bilgi sayılmaz. İlk kez 2005 yılında Kevin Roberts’ın ortaya attığı “lovemark” markalaşma teorisi ile başlayan, duyguların ön planda olduğu bu stratejiyi çoğu marka benimsemiş durumda.
Samimi İş Gimel İşi
Fakat bu noktada çok ince bir çizgi var. O da samimiyet! Bu tip projeleri tüm marka ekibinin de içtenlik ve neşe ile meydana getirdiğini görmek bizleri de çok memnun ediyor. Bu samimi işlerin içerisinde olabilmek Gimel olarak bizim ekibimize de pozitif bir enerji yaymayı başarıyor. Çünkü gülümsemek ve gülümsetmek bulaşıcı.
Gimel'in benzersiz promosyon ürünleri ile markanıza özgünlük katmak için hemen bize ulaşın: info@gimel.com.tr